Joana Miranda |
2022 |
Article | Sounding the Nation, Sounding the Revolution: Music and Radio Broadcasting in Post-colonial Mozambique (1975-1986)
|
Joana Miranda |
2022 |
Práticas da Cultura na Raia do Baixo Alentejo. Utopias, criatividade e formas de resistência
|
Joana Miranda |
2022 |
O canto alentejano: formas de resistência e horizontes de expetativa
|
Joana Miranda |
2022 |
A Banda Filarmónica Barranquense: entre lugares, culturas e práticas culturais
|
Joana Miranda |
2022 |
ROSSIO Infrastructure: A Digital Humanities Platform to Explore the Portuguese Cultural Heritage
|
Joana Miranda |
2022 |
Performing a culture, staging the revolution: Choral singing and traditional music as nationbuilding tropes in post-colonial Mozambique
|
Joana Miranda |
2022 |
First report on the needs of artistic careers in Europe
|
Marco Roque de Freitas |
2021 |
Rádio Clube de Moçambique: História económica e cultural de uma empresa radiofónica num contexto colonial (1932-1974)
|
Rui Cidra |
2021 |
Funaná, Raça e Masculinidade: uma Trajetória Colonial e Pós-colonial
|
Filippo Bonini Baraldi |
2021 |
Roma Music & Emotion
|