Filippo Bonini Baraldi |
2016 |
Como estudar a emoção musical? Propostas metódologicas a partir de pesquisa junto aos Ciganos da Transylvânia (Romênia)
|
Filippo Bonini Baraldi |
2016 |
Musiques tsiganes
|
Debut, V., Antunes, J. M. V. & Carvalho, M. E. P. D. M. |
2016 |
Objective estimation of the tuning features of historical carillons
|
Pinheiro, R. & Prazeres, G |
2016 |
«An Act of Pure Inspiration»: O papel da melodia original nos solos de Lee Konitz
|
Sánchez, I. |
2016 |
"Ai, Mouraria!": Sound, Tourism and the Emotional Geographies of Urban Renewal in a Lisbon's Historical Neighborhood
|
Cristina Fernandes |
2016 |
The serenata and the festa teatrale in eighteenth-century europe queluz national palace, 26-27 june 2015
|
Tiago Hora |
2016 |
Sonitu Organi: para uma discografia de música antiga de órgão em Portugal
|
Debut, V., Antunes, J. M. V., Baklouti, A., Fakhfakh, T. & Haddar |
2016 |
An effective method for the identification of support features in multi-supported systems
|
Debut, V., Carvalho, M. E. P. D. M., Figueiredo, E., Antunes, J. & Silva, R. J. C. |
2016 |
The sound of bronze: Virtual resurrection of a broken medieval bell
|
José António Gomes |
2016 |
Casas muito doces: reescritas infanto-juvenis de Hänsel e Gretel – a perenidade de um conto e a atualidade de um ensaio de Sara Reis da Silva
|